пʼятниця, 21 вересня 2012 р.

У модулі 7 я проводила навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учнів, які створюють роботи, що вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі я спланувала та поділилася з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до
інших ролей при навчанні за методом проектів. Спланували та створили приклад
учнівської роботи: публікації та вікі сторінки. Цей приклад спрямований на
досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Оцінили приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

У модулі 8 ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для
діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для
оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.Спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». Ми переглянули свій приклад учнівської роботи, внесли до нього потрібні зміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар