вівторок, 25 вересня 2012 р.

У модулі 11 я зі своїми колегами, учасниками тренінгу, поділилася створеними планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових  Портфоліо з’ясували, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.

Модуль 10. Очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі я сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. На занятті обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підтримки навчання учнів. Створили документ для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Спланували, як будемо вивчати обрану тему в своєму класі та створили інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Модуль 9. Створено приклади учнівських робіт та обговорено засоби їх оцінювання. Обговорили, як учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації в навчанні. Створили форму учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання. Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту. В роботі з даним модулем багато дізналися нового.

Немає коментарів:

Дописати коментар